Preskoči na vsebino

Blagovna znamka je na trgu postala dokaj prepoznavna, ampak ali bi lahko iz posla iztržili več?

Kaj lahko storimo, da bi nas trg razumel resneje, še več kupoval pri nas in manj posegal po konkurenčni storitvi ali produktu. Povrhu vsega pa vemo, da delamo bolje od konkurence. Ali morda konkurenca jasneje in uspešneje komunicira svojo blagovno znamko? V promocijo vlaga več in bolje?

Kot pravi branding stokovnjak Donald Miller: »Danes vodje podjetij delajo pogosto napako, ki jih stane veliko denarja.Nejasno sporočajo, kaj delajo oz. kaj delajo bolje kot drugi. Kdor jasneje in bolje pove, kaj dela, privabi več kupcev, tudi če je njihova storitev slabša.«

Preprosto in logično.

Logičen je tudi proces napredka. Stopnja razvoja mora dozoreti, kar pomeni, da včasih traja, da lahko jasneje definiramo prednosti in dodane vrednosti. Nekaj, kar smo doslej jemali za samoumevno, morda našim strankam predstavlja bistveno razliko. Včasih gre, denimo, lahko samo za način, kako imamo stvari urejene, kako jih predstavljamo, kakšno rešitev ob tem najdemo ali kako se stranke ob nas počutijo. Razlog, zakaj to počnemo na točno določen način, je včasih nezaveden ali pa nameren. Lahko je racionalen ali emocionalen. V vsakem primeru se za njim skriva vaša edinstvena zgodba, ki jo v jasni obliki morda stranke slabo poznajo.

Naše stranke lahko naš poseben način dela zelo cenijo ali pa preprosto dobijo občutek, da verjetno tako poteka vsak posel. Prevečkrat opazijo razliko, šele ko preizkusijo konkurenco. Do tega trenutka pa nihče ne želi priti, kajne. In zakaj jim ne bi pomagali z jasno definicijo, kadar nas želijo priporočiti.

Verjamem, da mora za blagovno znamko dozoreti čas. Zato je vprašanje, zastavljeno v naslovu, vsekakor na mestu. Jasna definicija blagovne znamke vam močno pomaga:

  • povečati prepoznavnost,
  • definirati razlikovalnost in prednost pred konkurenco,
  • pridobiti več strank,
  • in povečati prodajo.

Kako pa vi skrbite, da je vaša blagovno znamka videna v najboljši luči?