Preskoči na vsebino

Blagovne znamke v času Korona virusa

V zadnjem času nas stranke sprašujejo, ali je čas, v katerem smo se znašli, torej čas izolacije in ustavitve prometa prodaje, pravi čas za razvoj blagovne znamke. Vprašanje je, ali se temu zdaj sploh velja posvečati in ali naj se raje počaka na večjo kupno moč.

Dejstvo je, da dokler posel lepo teče, je čas za razvoj praviloma obdobje, ki ga vse prevečkrat odrivamo. Ko smo v utečenem ritmu delovnih procesov in dnevnih hitrih odzivov na trg, je razvoj nujno potreben, vendar ga kljub temu označujemo kot večji napor.

Da v trenutni situaciji še naprej poskušamo kar najbolje skrbeti za poslovanje, ostaja še naprej pomembno, hkrati pa imamo zdaj pravi čas, da se posvetimo zorenju in razvoju naše blagovne znamke.

Prav s slednjim se zadnje čase srečujemo. Poslovni partnerji so namreč začutili, da je čas še kako primeren, ko lahko naredimo inventuro za nazaj, se vprašamo, kaj je bilo v komunikaciji blagovne znamke uspešno, kje so še potenciali, kaj se je delalo narobe, kako znamko bolje definirati, da bi lahko ustvarili uspešnejšo, trdnejšo zgodbo, ki bo dolgoročno delovala razlikovalno od konkurence.

Blagovna znamka je živa stvar, ki potrebuje nenehno nego in razvoj, da se lahko razvija. Zdaj se ji lahko posvetimo umirjeno in poglobljeno ter pripravimo vse potrebno za zagon na trg, ko se bo spet prosto odprl.

Še eno aktualno razmišljanje pri definiciji blagovne znamke je trenutna situacija na trgu. Brand strateg lahko uvidi vaše trenutne potenciale na trgu, ki jih sami morda ne bi jasno zaznali ali pa vsaj ne v taki meri, da bi lahko določene usmeritve kmalu spravili v prakso in z njimi poslovali tudi v času krize.

Če vas zanima, kako lahko vaša blagovna znamka deluje v trenutni situaciji in kje se skrivajo potencialne poti za napredek, vam z veseljem odgovorimo.

Pišite na: [email protected]

 

Darja Brečko Poženel