Blog
Moč emocij v komunikaciji B2B blagovnih znamk
V marketinškem svetu je dolgo veljalo, da se komunikaciji v B2B in B2C svetu bistveno razlikujeta ravno v delu, kjer se posvečamo emocionalnemu delu. B2C naj bi zahtevala precej več
Je jasna definicija blagovne znamke nebodigatreba ali pot zmagovalnih blagovnih znamk?
Najprej se moramo vprašati, kaj je sploh definicija blagovne znamke. Poenostavljeno povedano je jasna razlaga, kaj delate oz. v čem ste boljši od konkurence. Predstavljajte si, kako včasih porabite
Zakaj bi vlagali v dizajn, saj se produkt prodaja kar dobro. Mar res?
Za dober dizajn do zdaj ni bilo potrebe, ker se produkt kar dobro prodaja sam od sebe. Ali je boljši dizajn nepotreben strošek ali pa bi nam pomagal prodati več?
Kako pomembna je empatija za vašo blagovno znamko?
Znajdemo se v situaciji, ko nas preplavijo določene skrbi, dileme in vprašanja ter se želimo o tem z nekom pogovoriti. Po navadi se ob tem obrnemo na zaupanja vrednega prijatelja,
Naš posel ni aktualen v trenutni situaciji, ali naj blagovno znamko pustimo spati?
Mnogo panog je moralo v tem času upočasniti tempo delovanja, kar nas vse spravlja v negotovo in zadržano obdobje. Posledično smo zaskrbljeni, ali bo naš posel zdržal prekinitev oz. upočasnitev
Kako lahko vzdržujemo blagovno znamko, da nas medtem ne bo prehitela konkurenca?
Imamo blagovno znamko, ki trenutno dokaj uspešno deluje na trgu. Pričakovano pa se je glede na trenutno situacijo posel malce upočasnil. Glede na razmere nas sicer malo skrbi, kako se
Blagovna znamka je na trgu postala dokaj prepoznavna, ampak ali bi lahko iz posla iztržili več?
Kaj lahko storimo, da bi nas trg razumel resneje, še več kupoval pri nas in manj posegal po konkurenčni storitvi ali produktu. Povrhu vsega pa vemo, da delamo bolje od
Blagovne znamke v času Korona virusa
V zadnjem času nas stranke sprašujejo, ali je čas, v katerem smo se znašli, torej čas izolacije in ustavitve prometa prodaje, pravi čas za razvoj blagovne znamke. Vprašanje je, ali