Imamo blagovno znamko, ki trenutno dokaj uspešno deluje na trgu. Pričakovano pa se je glede na trenutno situacijo posel malce upočasnil. Glede na razmere nas sicer malo skrbi, kako se bodo stvari v poslu odvile. Po drugi strani pa nas zna zapeljati stara znanka ravnodušnost in nas uspavati v razmišljanje, češ, saj se bomo temu spet posvetili, ko bodo boljši časi. Ampak medtem ko mi lahko spimo na eno oko, konkurenca dela z zavihanimi rokavi.
Znano je, da kdor dela, medtem ko drugi spijo, je korak pred drugimi.
Zato je pomembno, da ne zaspimo in se posvetimo skrbi za svojo blagovno znamko, ki smo jo s tako veliko truda pripeljali do te točke. Ne pozabimo, da smo vanjo vložili ogromno energije, časa, znanja in denarja. Je najdragocenejše, kar v poslu posedujemo. Zato vanjo ne smemo nehati vlagati, tudi ko so časi drugačni. Naj nas ne zavede izgovor, saj je še kar dobro.
Znamke, ki preživijo, preživijo zato, ker so se znale prilagoditi razmeram trga, kar velja tudi za vas. Če se boste odzvali potrebam trga, bo vaša znamka ne samo preživela, ampak se tudi razvijala, ko bodo razmere spet bolj ugodne.