Znajdemo se v situaciji, ko nas preplavijo določene skrbi, dileme in vprašanja ter se želimo o tem z nekom pogovoriti. Po navadi se ob tem obrnemo na zaupanja vrednega prijatelja, za katerega vemo, da mu ni težko prisluhniti našim skrbem, si vzeti čas in nam ponuditi podporo ali pa spodbudno rešitev. Če se vprašamo, kaj definira dobrega prijatelja, je na prvem mestu zaupanje. Toda kaj je zaupanje?
Je občutek, da nam bo oseba, ki ji povemo svoje občutljive podatke, prvič prisluhnila, jih znala empatično oceniti in nam poskušala pomagati. Je tako?
Nič drugače ni pri blagovnih znamkah. Da ustvarimo zaupanje svojih strank, je v prvi vrsti pomembno razumevanje empatije.
Definicija pravi: Empatija je psihološka sposobnost zaznavanja čustev druge osebe brez obsojanj. Je zmožnost razumevanja človeškega bitja in sposobnost sočustvovanja. Empatija je sposobnost vživljanja v drugega, sposobnost »biti v čevljih drugega«.
Če sledimo prvemu delu empatije, se pravi prisluhniti, si lahko odgovorimo že na glavni del zgodbe vaše blagovne znamke. Ali smo prisluhnili potrebam svojih strank? Ali razumemo njihovo bolečino, skrbi in hotenja? Če smo odgovorili pritrdilno, se vprašajmo, ali smo zmožni ponuditi rešitev, ki bo prinašala korist našim uporabnikom? Ali smo to dovolj jasno sporočili?
Če tega do zdaj še niste dovolj jasno povedali, je zdaj morda pravi čas. To bo dodatno utrdilo ugled in suverenost vaše blagovne znamke. Blagovna znamka je živa, kar pomeni, da nenehno zori in se razvija.