Preskoči na vsebino

Naš posel ni aktualen v trenutni situaciji, ali naj blagovno znamko pustimo spati?

Mnogo panog je moralo v tem času upočasniti tempo delovanja, kar nas vse spravlja v negotovo in zadržano obdobje. Posledično smo zaskrbljeni, ali bo naš posel zdržal prekinitev oz. upočasnitev delovanja. So stvari, na katere nimamo vpliva, kot so zunanji dejavniki in višja sila. So pa tudi področja, na katera imamo vpliv in lahko pomembno pripomorejo k vzdrževanju obstoja našega posla. Eden ključnih je obstoj naše blagovne znamke.

Blagovna znamka je živ organizem, če ga pustimo brez nege, ga zamrznemo ali pustimo predlogo spati, bo zelo verjetno po času stagnacije začel vidno propadati. Če pa bomo ohranjali življenjske funkcije ali pa razumeli to priložnost kot dragoceni čas za razvoj, se nam bo po vrnitvi na trg naš trud obrestoval.

Kaj lahko storimo, da naša blagovna znamka ohrani vitalne funkcije in se pripravi na nov vstop na trg?

Nikakor ne smemo prekiniti komunikacije s svojimi strankami, temveč se čim prej lotimo dela in se posvetimo jasnim sporočilom. Ta bodo naše stranke obvestila o naslednjem:

  1. Vzdržujemo stik z našimi strankami, da smo še vedno tu zanje.
  2. Strankam damo vedeti, da smo še vedno tu zanje, ne glede na situacijo.
  3. Izrazimo skrb, ponudimo pomoč, svetovanje in podobno, če bi želeli vedeti karkoli v zvezi z našo storitvijo ali produkti.
  4. Obvestimo, kako pozitivno delujemo v tem času.
  5. Obvestimo, čemu se trenutno posvečamo, s poudarkom v skrbi za najboljšo možno storitev zanje.
  6. Ponudimo potencialno novo storitev in/ali produkt.
  7. Uporabljamo vse razpoložljive digitalne kanale za komunikacijo.
  8. Jasno povemo, kako najlažje dostopajo do naših storitev v trenutni situaciji, za kar tudi profesionalno poskrbimo.

Kdor bo v tem času skrbel za pozitivno komunikacijo svoje blagovne znamke, si bo tlakoval pot do uspešne poslovne poti ob vrnitvi na odprti trg.