Preskoči na vsebino

Category: Razvoj blagovne znamke

Loty

Prehranska dopolnila LOTY so posebej namenjena ženskam, ki se spopadajo z izzivi, kot so menopavza, sindrom policističnih jajčnikov (PCOS) in hormonsko neravnovesje, ki so bili v osrednjih zdravstvenih razpravah pogosto zanemarjeni. LOTY spodbuja ženske, da sprejmejo moč, neodvisnost in pripravljenost na vsakodnevne izzive, hkrati pa ohranjajo nežno in ženstveno bistvo. Cenijo in najdejo lepoto v ciklih in spremembah, ki jih doživljajo njihova telesa, kar jim na koncu omogoči, da postanejo muze lastnega življenja.

Preberi več

Prava Hrana

Za spletno trgovino Prava Hrana smo pripravili celostno grafično podobo, z razigranimi in svežimi podpornimi grafikami.

Preberi več

Pamina

Ambulata za duševno zdravje Pamina, ki povezuje strokovnjake iz področja psihoterapije in psihologije, se je na nas obrnila z željo, da za njih izdelamo spletno stran, ki bo njihovo ciljno skupino nagovorila na sodoben način in hkrati z veliko mero empatije.

Za njih smo ustvarili povsem novo spletno stran, zasnovali izviren UX ter UI. Ta omogoča hitro in jasno navigacijo skozi kompleksno spletno stran in jih hitro vodi do rešitev, ki so namenjene prav njim. Spisali smo tudi oseben in topel nagovor za vse, ki k branju in prvemu kontaktu z ambulanto vabi vse, ki iščejo pomoč in jih zanima psohoterapija.

Preberi več

Circular Change

Mednarodno platformo za krožno gospodarstvo Circular Change smo pomagali postaviti na zemljevid trajnostnih prebojnikov. Komunikacijsko, oblikovalsko in strateško smo aktivno soustvarjali vse od začetka njihovega obstoja. Pomagali smo jim organizirati več mednarodnih konferenc, dogodkov za strokovne javnosti (B2B, B2G) ter skrbeli za vedno svež in učinkovit nagovor njihovih ciljnih skupin.

Preberi več

Velikolaška

Velikolaška je turistični produkt zasnovan v velikem zelenem srcu Velikih Lašč. Prelepa narava, pestra izbira turističnih aktivnosti in dobri ljudje so se združili v skupno blagovno znamko, ki smo jo v našem studiu poimenovali Velikolaška, dežela slikovitih zgodb.

S kreativno rešitvijo smo zmagali na javnem natečaju in zanje oblikovali celostno grafično podobo. Z občino Velike Lašče smo dodobra raziskali možnosti promocije zato smo zanje pripravili tudi komunikacijsko strategijo kot učinkovito nadaljevanje turistične zgodbe. Z veliko predanostjo smo našli nešteto dobrih idej za atraktivno poudarjanje avtentičnih zgodb in mnoge aktivnosti obiskovalcev. Verjamemo, da se dobre ideje snujejo v skupnem sodelovanju z izkušenimi strokovnjaki in lokalno skupnostjo.

Preberi več

SŠ Črnomelj

Prenovili smo celostno grafično podobo Srednje šole Črnomelj, ki sedaj kreativno povezuje tri njihove vsebinsko različne programe v celoto, ki deluje mladostno, dinamično in hkrati ohranja tradicijo te izobraževalne ustanove. Za njih smo zasnovali tudi novo spletno stran in z novo grafično podobo opremili komunikacijske materiale šole.

Preberi več

DOORSON

Za mednarodno priznanega proizvajalca avtomatskih drsnih vrat Doorson smo zasnovali novo spletno stran, ki kljub veliki količini produktov in kompleksni modularnosti ohranja odlično uporabniško izkušnjo in jasno navigiranje do želenega cilja.

Dobitniki 1. nagrade v kategoriji “Globalni digitalni projekti” za NAJBOLJŠE OBLIKOVANJE spletne strani.

Preberi več

SmartMOVE

Za naročnika Regionalna razvojna agencija Ljubljanske urbane regije (RRA LUR) smo v sklopu projekta SmartMOVE, ki priprava strategije ter izvaja načrte za sodobno in trajnostno mobilnost, razvili celostno grafično podobo in oblikovali komunikacijske materiale.

Preberi več

123 Zero

Popolnoma naravna in trajnostna kozmetika, ki jo 123Zero tržijo hotelom in drugim ponudnikom nastanitev, je pod našo taktirko dobila novo celostno grafično podobo in spletno stran, ki jasno izražata njihovo zavezo varovanju narave brez kompromisov pri kakovosti kozmetičnih izdelkov.

Preberi več