Preskoči na vsebino

Category: Vizualne komunikacije

ECOWIN-PRO

Oblikovali smo predstavitveno brošuro za produkt ECOWIN-PRO: tehnološko rešitev za vzdrževanje mobilnih turističnih enot.

Preberi več

Loty

Prehranska dopolnila LOTY so posebej namenjena ženskam, ki se spopadajo z izzivi, kot so menopavza, sindrom policističnih jajčnikov (PCOS) in hormonsko neravnovesje, ki so bili v osrednjih zdravstvenih razpravah pogosto zanemarjeni. LOTY spodbuja ženske, da sprejmejo moč, neodvisnost in pripravljenost na vsakodnevne izzive, hkrati pa ohranjajo nežno in ženstveno bistvo. Cenijo in najdejo lepoto v ciklih in spremembah, ki jih doživljajo njihova telesa, kar jim na koncu omogoči, da postanejo muze lastnega življenja.

Preberi več

Prava Hrana

Za spletno trgovino Prava Hrana smo pripravili celostno grafično podobo, z razigranimi in svežimi podpornimi grafikami.

Preberi več

STENTIME

Za Stentime smo pripravili praznično kampanjo 2023/24, z nosilnim sloganom: Podarite brezčasno darilo! Obsegala je osnovno kreativo iz katere smo zasnovali serijo digitalnih oglasov in grafično opremo vseh poslovalnic po Sloveniji.

Preberi več

ARSO

Agencija Republike Slovenije za okolje je izdala poročilo o stanju okolja v Sloveniji.

Na stanje okolja in zdravje ljudi vpliva veliko dejavnikov, ki so med seboj zelo prepleteni. V Sloveniji podrobneje spremljajo kakovost voda, zraka, stanje gozdov, ravnanje z odpadki, spremembe površja, stanje narave ter biotske raznovrstnosti, vplive kmetijstva, prometa, energetike in hrupa na okolje in ljudi.

Zanje smo pomembna sporočila o okolju preoblikovali in kreativno zasnovali v dolgoročno online kampanjo na družbenih omrežjih – Linkedin, Twitter in Youtube. S kampanjo smo želeli opozoriti na spremembe, ki se dogajajo kot del aktivacije vsakega posameznika za boljši jutri.

Kreativa temelji na geslih, ki smo jih napisali na kartonaste table in vključili kot demonstrativni element v zunanje okolje na različnih lokacijah. Kampanjo smo podkrepili tudi s kratkimi video animacijami za Youtube, ki vsako od 12 tem še bolj podrobno predstavijo na družbenih omrežjih.

Preberi več

Pamina

Ambulata za duševno zdravje Pamina, ki povezuje strokovnjake iz področja psihoterapije in psihologije, se je na nas obrnila z željo, da za njih izdelamo spletno stran, ki bo njihovo ciljno skupino nagovorila na sodoben način in hkrati z veliko mero empatije.

Za njih smo ustvarili povsem novo spletno stran, zasnovali izviren UX ter UI. Ta omogoča hitro in jasno navigacijo skozi kompleksno spletno stran in jih hitro vodi do rešitev, ki so namenjene prav njim. Spisali smo tudi oseben in topel nagovor za vse, ki k branju in prvemu kontaktu z ambulanto vabi vse, ki iščejo pomoč in jih zanima psohoterapija.

Preberi več

Circular Change

Mednarodno platformo za krožno gospodarstvo Circular Change smo pomagali postaviti na zemljevid trajnostnih prebojnikov. Komunikacijsko, oblikovalsko in strateško smo aktivno soustvarjali vse od začetka njihovega obstoja. Pomagali smo jim organizirati več mednarodnih konferenc, dogodkov za strokovne javnosti (B2B, B2G) ter skrbeli za vedno svež in učinkovit nagovor njihovih ciljnih skupin.

Preberi več

MINISTRSTVO ZA OKOLJE IN PROSTOR

Za Ministrstvo za okolje in prostor smo z energično in svežo komunikacijo »razprodali« dvorano in navdušiti podjetja, predstavnike vlade in javne uprave, nevladnike ter druge deležnike na konferenci Circular Economy in the Region: Connected for Growth. Zasnovali smo vsebinsko ter oblikovalsko privlačen nagovor in za njih ustvarili vse od vabil, objav za družbena omrežja, sporočil za javnost in medije ter soustvarili eno njihovih najbolj uspešnih konferenc.

Preberi več

Velikolaška

Velikolaška je turistični produkt zasnovan v velikem zelenem srcu Velikih Lašč. Prelepa narava, pestra izbira turističnih aktivnosti in dobri ljudje so se združili v skupno blagovno znamko, ki smo jo v našem studiu poimenovali Velikolaška, dežela slikovitih zgodb.

S kreativno rešitvijo smo zmagali na javnem natečaju in zanje oblikovali celostno grafično podobo. Z občino Velike Lašče smo dodobra raziskali možnosti promocije zato smo zanje pripravili tudi komunikacijsko strategijo kot učinkovito nadaljevanje turistične zgodbe. Z veliko predanostjo smo našli nešteto dobrih idej za atraktivno poudarjanje avtentičnih zgodb in mnoge aktivnosti obiskovalcev. Verjamemo, da se dobre ideje snujejo v skupnem sodelovanju z izkušenimi strokovnjaki in lokalno skupnostjo.

Preberi več