Preskoči na vsebino

Category: Vsebinski marketing

Climate-KIC

Vlada Republike Slovenije si je zadala ambiciozen in navdihujoč cilj: postati prvo popolnoma krožno nacionalno gospodarstvo na svetu. Deep Demonstration predstavlja model sistemskega prehoda v krožno, regenerativno in nizkoogljično gospodarstvo v Sloveniji.

Preberi več

ARSO

Agencija Republike Slovenije za okolje je izdala poročilo o stanju okolja v Sloveniji.

Na stanje okolja in zdravje ljudi vpliva veliko dejavnikov, ki so med seboj zelo prepleteni. V Sloveniji podrobneje spremljajo kakovost voda, zraka, stanje gozdov, ravnanje z odpadki, spremembe površja, stanje narave ter biotske raznovrstnosti, vplive kmetijstva, prometa, energetike in hrupa na okolje in ljudi.

Zanje smo pomembna sporočila o okolju preoblikovali in kreativno zasnovali v dolgoročno online kampanjo na družbenih omrežjih – Linkedin, Twitter in Youtube. S kampanjo smo želeli opozoriti na spremembe, ki se dogajajo kot del aktivacije vsakega posameznika za boljši jutri.

Kreativa temelji na geslih, ki smo jih napisali na kartonaste table in vključili kot demonstrativni element v zunanje okolje na različnih lokacijah. Kampanjo smo podkrepili tudi s kratkimi video animacijami za Youtube, ki vsako od 12 tem še bolj podrobno predstavijo na družbenih omrežjih.

Preberi več

Pamina

Ambulata za duševno zdravje Pamina, ki povezuje strokovnjake iz področja psihoterapije in psihologije, se je na nas obrnila z željo, da za njih izdelamo spletno stran, ki bo njihovo ciljno skupino nagovorila na sodoben način in hkrati z veliko mero empatije.

Za njih smo ustvarili povsem novo spletno stran, zasnovali izviren UX ter UI. Ta omogoča hitro in jasno navigacijo skozi kompleksno spletno stran in jih hitro vodi do rešitev, ki so namenjene prav njim. Spisali smo tudi oseben in topel nagovor za vse, ki k branju in prvemu kontaktu z ambulanto vabi vse, ki iščejo pomoč in jih zanima psohoterapija.

Preberi več

ACTUAL I.T.

Uspešno smo rešili več zahtevnih izzivov naročnika Skupine Actual IT. Na nas so se obrnil, ker so iskali strokovnjaka s področja vsebinskega marketinga, ki bi jim pomagal definirati jasno identiteto krovne blagovne znamke in članov skupine, oz. njihovih blagovnih znamk.

Razvili smo sistem ključnih sporočil za krovno podjetje in šest poslovnih enot, ki je nujno potreben za jasno identifikacijo konkurenčnih prednosti na trgu. Pri tem smo uspeli združiti “nezdružljivo” in hkrati poskrbeli, da vsaka blagovna znamka zablesti na svojem področju v IT svetu.

Z dobrim poznavanjem njihove strukture, rešitev, trga in izzivov, smo razvili izviren UX
ter UI spletne strani. Izziv je bil povezati veliko število rešitev in storitev članov skupine ter hkrati ohraniti identitete blagovnih znamk, ki so že uveljavljene na trgu.

Poskrbeli smo, da so uspešno opremljeni za nastop na trgu s ključnimi komunikacijskimi sporočili ter s sodobno, dinamično in učinkovito spletno stranjo, ki jim omogoča, da v digitalnem svetu izstopajo pred konkurenco.

Preberi več

Petrol

Poskrbeli smo za odlično prepoznavnost Petrol d.d. in njihovih trajnostnih energetskih in okoljskih storitev na konferenci Dnevi energetikov 2021. Na njihovo prisotnost na konferenci smo učinkovito opozorili njihove B2B in B2G ter strokovnjake iz področja energetike. Prav za ta namen smo zasnovali komunikacijo na družbenih omrežjih, direktno pošto in konferenčne materiale, ki so poskrbeli, da so Petrolove aktivnosti na področju trajnostnega razvoja stopile pod soj žarometa.

Preberi več

Velikolaška

Velikolaška je turistični produkt zasnovan v velikem zelenem srcu Velikih Lašč. Prelepa narava, pestra izbira turističnih aktivnosti in dobri ljudje so se združili v skupno blagovno znamko, ki smo jo v našem studiu poimenovali Velikolaška, dežela slikovitih zgodb.

S kreativno rešitvijo smo zmagali na javnem natečaju in zanje oblikovali celostno grafično podobo. Z občino Velike Lašče smo dodobra raziskali možnosti promocije zato smo zanje pripravili tudi komunikacijsko strategijo kot učinkovito nadaljevanje turistične zgodbe. Z veliko predanostjo smo našli nešteto dobrih idej za atraktivno poudarjanje avtentičnih zgodb in mnoge aktivnosti obiskovalcev. Verjamemo, da se dobre ideje snujejo v skupnem sodelovanju z izkušenimi strokovnjaki in lokalno skupnostjo.

Preberi več

CPU

Center za poslovno usposabljanje, ki je del Gospodarske zbornice Slovenije ima dolgoletno tradicijo pri višješolskih programih ter poklicnih usposabljanjih. Kot prijazna izobraževalna inštitucija se namreč s svojimi študenti še posebej zelo trudi, da jim olajša pot do poklicnega cilja.

Pomagali smo jim z novo identiteto ter online in offline oglasnimi kampanjami, ki na zabaven način prikazujejo študij na CPU. S kampanjo za višješolski študij smo na duhovit način opozorili na tiste, ki se dolgo odločajo za študij in se soočajo s strahom pred napornim in dolgotrajnim trudom do cilja. Živali, ki v živalskem svetu veljajo za najpočasnejše, smo na smešen način prikazali kot super junake, ki s pomočjo pospeškov poletijo hitreje, višje in dlje, kot je zanje pričakovati. Duhovit koncept nagovarja, da se s pravim izobraževalnim partnerjem da doseči več in CPU je tukaj, da pomaga.

Preberi več

DOORSON

Za mednarodno priznanega proizvajalca avtomatskih drsnih vrat Doorson smo zasnovali novo spletno stran, ki kljub veliki količini produktov in kompleksni modularnosti ohranja odlično uporabniško izkušnjo in jasno navigiranje do želenega cilja.

Dobitniki 1. nagrade v kategoriji “Globalni digitalni projekti” za NAJBOLJŠE OBLIKOVANJE spletne strani.

Preberi več

DZS

DZS skrbi, da pridejo šolarji in dijaki opremljeni z najnovejšimi in atraktivnimi potrebščinami v šolske klopi. Tradicijo, izkušnje in poslovalnice po vsej Sloveniji je DZS združil tudi z učinkovito novo prenovljeno online trgovino. V DBP Studiu pomagamo pospeševati prodajo s kreativno zasnovo in izvedbo zabavne online kampanje, ki so otrokom in staršem zabavne in njihov nakup spremenijo v lahkoten dogodek. To smo podkrepili tudi s sloganom “Z LAHKOTO” in vizualno močno prepoznavno dinamiko. Prav tako pomagamo pospeševati prodajo s PR-jem, svetovanjem za krepitev blagovne znamke ter digitalno informiramo na družbenih omrežjih Facebook, Instagram in TikTok.

Preberi več

SmartMOVE

Za naročnika Regionalna razvojna agencija Ljubljanske urbane regije (RRA LUR) smo v sklopu projekta SmartMOVE, ki priprava strategije ter izvaja načrte za sodobno in trajnostno mobilnost, razvili celostno grafično podobo in oblikovali komunikacijske materiale.

Preberi več