Preskoči na vsebino

Zakaj bi vlagali v dizajn, saj se produkt prodaja kar dobro. Mar res?

Za dober dizajn do zdaj ni bilo potrebe, ker se produkt kar dobro prodaja sam od sebe. Ali je boljši dizajn nepotreben strošek ali pa bi nam pomagal prodati več?

Vprašanje, s katerim se pogosto srečamo pri strankah. Zakaj bi vlagali v dizajn, saj se produkt prodaja kar dobro. Povsem razumljiv odgovor, če ne bi ob tem pogledovali h konkurenci, ki pol slabši izdelek prodaja bolje in več. Zakaj? Hitro bi našli izgovor v smislu, ah, oni so že leta na trgu in imajo veliko več sredstev, ki jih z lahkoto vlagajo v dizajn in marketing. Mi nimamo na voljo takih velikih proračunov.

Dejstvo je, da so bila vsa podjetja nekoč majhna in so začela z ničle, vendar pa v vsakem poslu pride do trenutka, ko nas začne motiti, da konkurenca proda več kljub slabši kakovosti. Prav profesionalni dizajn nam omogoča, da svoje informacije o storitvi ali produktu jasneje sporočamo svojim strankam, predvsem v čem smo odlični, boljši oz. najboljši v svoji panogi. Vizualni jezik ima izjemno moč. Kot pravijo, slika lahko pove tisoč besed. Ampak ne vsaka.

Dizajn, ki je zastavljen razumno, sistematično, empatično in jasno, je kanalizator naše zgodbe, naše pripovedi. Je naš tihi prodajalec in prevajalec. Je najbližje zaznavanju naših možganov, da razumemo tudi zelo zapletene zgodbe v poenostavljenem jeziku, ki pa je današnjem svetu polnem informacij še kako nujen.

Dizajn je dobesedno jezik, oz. prevod skozi katerega sporočamo sporočila. Če Italijanom govorite v kitajščini, vas zelo verjetno ne bodo razumeli, tudi če imajo kitajci zelo lepe črke. Včasih smo prepičani, da je slika, ki je všeč nam, gotovo všeč tudi drugim. Vendar v tem leži velika zmota. Ni rečeno, da bodo vaš okus, jasno razumele tudi vaše stranke. Namenoma govorim o okusu, ki je zelo subjektiven in nas ne malokrat zavede v prepričanost, da bo enako ustrezen tudi za druge.

Profesionalni in izkušeni dizajne razume psihologijo ciljne skupine, ki jo želite nagovoriti. To pomeni, da se zaveda življenskega stila in navad kupcev, se vživi v njihovo kožo in sporočilo prilagodi njim. Da zna podati informacije na način, ki bodo vidne po hierarhiji pomembnosti, jih pravilno poudariti in najti pravo ravovesje med njimi, hkrati pa ustavariti vtis atraktivega produkta, ki bo izstopal na prodajni polici. Pri tem pa ne smemo na zelo pomembne sestavine: empatijo, emocije in zgodbo, ki produkt naredijio privačne za kupce.

Dizajn oz. kakovosten vizualni jezik je ravno tako del razvoja uspešnosti produkta in naj vam ne bo žal za investicijo, saj vam utira pot v uspešne poslovne vode.